Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Saját vállalkozás » Induló webshopnál mekkora...

Induló webshopnál mekkora mennyiségben érdemes kezdeni a reklámozást, marketinget?

Figyelt kérdés

A legelején 1-2 millió bőven elegendő kampányra, hogy a logisztikába és könyvelésbe is bele rázódjon a vállalkozás és majd a kezdeti hasznot érdemes mindig egyre nagyobb mennyiségben visszaforgatni kampányra, vagy már a kezdetektől érdemes bele tolni a milliókat hogy akár 1-2 hónap alatt robbanásszerű ügyfélkört szerezzen?

Webshop tulajok, ti mit javasoltok? Ti hogyan kezdtétek, ha hirtelen nagyot nőtt az ügyfélkör és a megrendelések száma, tudtátok vele tartani a lépést a legelején minden téren? Gondolok itt az árulogisztikára, a könyvelésre, az adóügyekre és hogy anyagilag mennyire volt megterhelő mikor csak vitte a pénzt de nem termelte?



ápr. 30. 21:40
A kérdező szavazást indított:
A legelején csak egészen kis összeget, maximum pár százezret érdemes kampányra költeni.
A legelején ajánlatosabb akár 1 millió Forint körüli összeget is kampányra költeni.
A legelején 1-3 millió Forint kampánypénzre szükség van.
Akár 5-6 millió Forintot is érdemes már kezdetben kampányra költeni.
Minden pénzt amely rendelkezésre áll, érdemes kampányba fektetni mert már az elején megtérülhet.
10 szavazat
 1/8 anonim ***** válasza:
52%

Attól függ mekkora tapasztalatod van reklám terén? (bár ha lenne, akkor ez a kérdés meg se született volna.)


Ha semmi nincs, akkor keveset mert egy rossz beállítás és pillanatok alatt párolog el a pénzed, húgy hogy látogatód se lesz, nem hogy vásárlód.

ápr. 30. 21:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 A kérdező kommentje:
#1 Nyilván célirányosan hirdetnék, nem össze-vissza. De ha úgy vesszük ez a kérdés is egyfajta piackutatás, ki mennyit hirdetett/hirdetne:)
ápr. 30. 21:54
 3/8 anonim ***** válasza:
79%

"De ha úgy vesszük ez a kérdés is egyfajta piackutatás, ki mennyit hirdetett/hirdetne:)"

Hát, ha ennek a kérdésnek szerinted a világon bármi köze van a piackutatáshoz, akkor menjünk vissza a kályháig, mert nagy a katyvasz. A kérdésedből az se derül ki, mi a piac, milyen terméket vagy szolgáltatást szeretnél értékesíteni. Mit szeretnél csinálni? Vásárlókat szerezni? Brand-et építeni? A konkurencia elől elhappolni a vásárlókat?

ápr. 30. 22:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/8 anonim ***** válasza:
100%
Milyen terméked van? Mennyire népszerű? Mennyit tudsz eladni belőle?
máj. 1. 10:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/8 anonim ***** válasza:
40%
Bármekkora, minél nagyobb, reklámból sosem sok, milliárdok sem túlzás.
máj. 1. 13:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/8 Szikszai.B ***** válasza:

Minden olyan vállalkozásnál, ahol fontos a marketing, mindig az elején kell a legtöbbet költeni reklámra! Nézd meg pl. a Temut, hatalmas összegeket költött reklámra (minuszos amúgy, és még jó darabig az is lesz), de már az egész ország ismeri.


Amennyit tudsz, öntsd bele a reklámba, és ami a legfontosabb, szakemberrel csináltasd!! Ne te állj neki, mert abból valószínűleg bukta lesz.

máj. 1. 13:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/8 anonim ***** válasza:
100%
Szerinted reklám nélkül ki fogja megtalálni a random, szó szerint noname shopodat?
máj. 2. 17:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/8 anonim ***** válasza:

"már a kezdetektől érdemes bele tolni a milliókat hogy akár 1-2 hónap alatt robbanásszerű ügyfélkört szerezzen?"

Te miről álmodozol különben?

máj. 9. 13:46
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!