Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Karrier, fizetés » A quality technikusok munkáját...

A quality technikusok munkáját mikor veszi át a robotizáció?

Figyelt kérdés

Jelenleg a munkakör:

-reklamáció kezelés

-mérések

-bejövő anyag átvétel

-mérőgép kezelés


ápr. 19. 17:02
 1/10 anonim ***** válasza:
70%
Ezek közül leginkább a reklamációk kezelése az, ahonnan nehéz kivenni az emberi faktort. Pontosabban: ki lehet, de a reklamáló fél vérig lesz sértve, hogy csak egy robot foglalkozik a problémájával.
ápr. 19. 17:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/10 anonim ***** válasza:
35%
A reklamáló fél honnan tudja szerinted, ki van a másik oldalon? Egy robot nem p´ar valsemezböl összetákolt valami, nézz utána a neten
ápr. 19. 17:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/10 anonim ***** válasza:
75%
Onnan fogja tudni, hogy azonnal válaszolnak majd a reklamációjára, de a válasszal nem ér semmit.
ápr. 19. 17:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/10 anonim ***** válasza:
#2 Ahogy a telefonban is tudod, hogy emberi ügyintézővel beszélsz, emberi hanggal, emberi bénázással. Másrészt nem minden szakmában úgy néz ki a reklamáció, hogy átlagjóskaként elkezded futni a köröket a lakossági ügyfélszolgálaton.
ápr. 19. 17:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/10 anonim ***** válasza:
Egy koordináta mérőgép már a robotizáció egy foka. Attól kevesebb minőségellenőrre lett szükség? Nem hiszem.
ápr. 23. 04:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/10 anonim ***** válasza:
Mellesleg rengeteg ember telefonál "robotokkal", csak nem tudja, legfeljebb észreveszi, hogy ritka kompetens az ügyintézö.
ápr. 23. 08:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/10 anonim ***** válasza:
#6 Azt is belerakja az AI, hogy hümmög, hadar, köhög az ügyintéző?
ápr. 23. 11:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/10 anonim ***** válasza:

7-es: normális helyen NEM "hümmög, hadar, köhög " az ügyintézö.

Másrészt nem hinném, hogy egyetlen ügyfelet is zavarna, ha az adott ügyintézö érthetöen, tisztán tud beszélni, nem kezd problémázni, hogy elsöre meg lehet érteni, amit mond.

ápr. 23. 15:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/10 anonim ***** válasza:
#8 Hacsak nem valami totál sablon választ kapsz a problémádra (ez esetben nyugodtan lehet robot is), akkor úgyis lesznek olyan információk, amik alapján hallod, hogy ember.
ápr. 23. 15:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/10 anonim ***** válasza:
Amúgy mondjál már néhány példát, kedves #6/#8, melyik ügyfélszolgálaton van az, hogy "kérjük várjon ügyintézőnk kapcsolásáig" (robot), majd kapcsolnak egy robotot, de olyan színvonalút, hogy semmi nem tűnik fel, sőt ritka kompetensnek lehet nevezni az emberi ügyintézőhöz képest?
ápr. 23. 16:12
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!