Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Szerintetek 50-es motort...

Szerintetek 50-es motort vegyek vagy inkább tegyem le az A1B-t és vegyek egy 125-et?

Figyelt kérdés
Ez lenne az első "komolyabb" motorom, robogózni most is robogózok de szeretnék egy váltos mocit. Esetleg ajánlani tudtok ezekből a kategóriákból? Az lenne a legjobb ha olcsón is megúsznám(mert diák vagyok) keveset is kéne rajta bütykölni, de nem hiszem hogy a kettő együtt működik.

2022. jún. 2. 21:07
 1/7 anonim ***** válasza:
49%

ha már jól tudsz motorozni, akkor A1B vizsgával próbálkozhatsz, máskülönben ráfizetős lesz. A gond abban van, hogy nagyon kevés kötelező óraszámot ír elő, így csak a pályát tudod kicsit begyakorolni és már mész is vizsgára.


egyébként igen, érdemes 125-ös motorral kezdeni, mert az 50-esek forgalomban veszélyesek

2022. jún. 2. 21:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 anonim ***** válasza:
100%
En is a b125-öt javaslom. Az is pici még, de városban tökéletes, orszagúton soso.
2022. jún. 2. 21:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/7 anonim ***** válasza:
100%

Ha csak városban használod, akkor elég az 50-es szerintem. Ha országútra is akarsz menni, akkor mindenképp 125-ös.

Olcsón nagyon szuper motorra ne számíts.

Nagyon olcsón egy Yamaha SR125 érdemes megnézni. Picivel többért egy YBR.

2022. jún. 2. 22:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 anonim ***** válasza:
városon kívül életveszélyes az 50-es, mert minden autós görcsösen meg akar előzni a sávon belül. Egy erősebb 50-es is 70-80-al tud menni maximum. B125-öt én is letettem, de nem volt olyan gyors meg egyszerű mert az összes vizsgát ugyanúgy meg kell csinálni mintha sima A jogsi lenne.
2022. jún. 3. 08:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/7 anonim ***** válasza:

Nekem pár óra volt a B125. 1 óra rutin, 1 óra a forgalom. Plusz a vizsga és a kresz.

Ha nincs B jogsid és/vagy A1-et csinálsz, az lényegesen hosszabb.

2022. jún. 3. 09:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/7 anonim ***** válasza:
A 125-ös mociknak irreálisan magas az áruk most. Ráadásul műszakiztatni kell, mivel rendszámos tehát még ezek is költségek. Cserébe vihetsz utast és nem kell betartanod a 45km/h sebességet kismotorral (igaz nem nagyon szokta senki, elég sok kis enduro száguld el a városban 90km/h körül). Én toltam egy pár évet tunningos 50-es enduroval, ami nagy előnye hogy nincs rendszámod így nem kap le a trafi, húzhatod neki bátran városba is. Viszont ha elkap a rendőr cumi van. Engem sose basztattak pedig idiótán vezettem azt is, bevallom. Én utána egyből A2-re léptem, és neked is ezt javaslom mivel sokkal kedvezőbb árú tanuló motorokat tudsz venni. Egy 250-es motor se lehet rossz, de én egy suzuki gs500-al szoktam át nagyobb motorra. 35 lóerősre volt folytva, szóval teljesen biztonságos volt. Nagynak hangzik de mivel gyerekkorom óta motorozom, előtte toltam 350-es krosszmotorral is terepen mellette volt az utcai tunningos 50-es így nem volt gond megszokni. De ha félsz a nagy köbcentitől A2-vel is vezethetsz 125-öst vagy 250-est. De én inkább 250-500ccm közöttit javaslok, mivel ezek kedvezőbb árúak mint a 125-ös mocik.
2022. jún. 3. 13:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/7 anonim ***** válasza:
Előző vagyok: ja és úgysem fogsz megállni 125-nél hanem többre vágysz majd, és úgy legalább A2 belüll tudsz lépkedni. Ha eljutsz oda hogy kimaxolod, szerintem egy 48 lóerős mocival bőven el vagy.
2022. jún. 3. 13:09
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!